Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Φόλιαζε «φιλόζωους», πλήρωνε τζερεμέδες.



Εδώ και πολύ καιρό.
Έβλεπα σχεδόν κάθε ημέρα.
Πότε έξω από τη πόρτα μου.
Πάνω στο πεζοδρόμιο.
Και πότε στην είσοδο.
Ή και μέσα στην αυλή του γείτονα.
Κάτι τεράστιες.
Σκυλοκουράδες.
Έψαχνα διακριτικά.
Να βρω.
Τίνος φιλόζωου … έργο τέχνης είναι.
Περίμενα υπομονετικά καιρό.
Σήμερα ήταν η τυχερή μου μέρα.
Κατεβαίνοντας από το αυτοκίνητο.
Τα είδα.
Δυο πανέμορφα ημίεμα λαμπραντόρ.
Χρώματος ανοιχτού καφέ.
Το ένα έβγαινε από του γείτονα την αυλή.
Μόλις που την είχε … στολίσει.
Το άλλο ήταν λίγο πιο πέρα.
Μύριζε το πεζοδρόμιο κοντά στους κάδους.
Έτοιμο  να τα αμολήσει.
Πίσω από τους κάδους.
Προς τη γωνία.
Ήταν μισοκρυμένη.
Μία ηλικιωμένη.
Νέα είσοδος.
Στο τοπ οφ δε ποπ της γειτονιάς.
-          Συγνώμη κυρία μου, τα σκυλιά είναι δικά σας;
Έκανε ότι δεν με άκουσε.
Γύρισε  τη πλάτη και ξεκίνησε να φεύγει.
Τάχα μου αδιάφορη.
Τη ξαναρώτησα πιο δυνατά.
-          Όχι ρε μαλάκα τα σκυλιά δεν είναι δικά μου.
-          Και το λουράκι που κρατάτε στα χέρια σας τι είναι;
-          Σου είπα χοντρομαλάκα ότι τα σκυλιά δεν είναι δικά μου. Άφησε με ήσυχη.
Εν τω μεταξύ τα σκυλιά έκαναν χαρούλες  τριγύρω της!
Θα μπορούσα άνετα να την είχα κάνει μαύρη στο ξύλο.
Ή να της είχα πασαλείψει τα σκυλόσκατα στη μούρη.
Αλλά ως πολιτισμένος.
Που λέω ότι είμαι.
Τη … σκυλόβρισα.
Χοντρά.
Απολαμβάνοντας.
Την ευτυχία μου.
Που δεν την είχα μάνα.

Σύμφωνα με το νέο κανονισμό καθαριότητας.
Που θα ισχύσει, όπως λένε σύντομα.
Πιο συγκεκριμένα, για τέτοιες περιπτώσεις.
Στο άρθρο 11 λέει:
«Οι συνοδοί ζώων συντροφιάς υποχρεούνται να μεριμνούν για τον άμεσο καθαρισμό του περιβάλλοντος από τα περιττώματα των ζώων τους. Για το σκοπό αυτό θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με κατάλληλο μέσο-συλλέκτη περιττωμάτων, τον οποίο θα έχουν μαζί τους, όταν συνοδεύουν τα κατοικίδια σε εξωτερικούς χώρους. Στους παραβάτες της διάταξης αυτής θα επιβάλλεται κάθε φορά πρόστιμο. Το σχετικό πρόστιμο διπλασιάζεται στις περιπτώσεις εκείνες κατά τις οποίες η παράβαση γίνεται σε παιδική χαρά ή άλλο κοινόχρηστο χώρο που φιλοξενεί παιδιά, σε αυλές ή εισόδους σχολείων, βρεφονηπιακών σταθμών, σε προαύλια εκκλησιών, δημόσια ή δημοτικά κτίρια και αρχαιολογικούς χώρους.»
Το πρόστιμο που ορίζεται για τους παραβάτες είναι 50 Ευρώ.
Να σας πω ψέματα, ότι δεν θα ρουφιανέψω;
Θα το κάνω.
Μετά παρρησίας ευχαριστήσεως…..



Δεν υπάρχουν σχόλια: