Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ!



Πριν από 3 χρόνια ακριβώς, καθώς ήμουν στο χωράφι και ράβδιζα ελιές, χτύπησε για πολλοστή φορά το κινητό. Νευρίασα όταν είδα ότι ο αριθμός κινητού που με καλούσε ήταν άγνωστος. Άλλο ένα χασομέρι σκέφτηκα καθώς πατούσα το κουμπί για να απαντήσω.- Γεια σου Νικόλα. Ο Χλωράκης ο Στέφανος είμαι, έχω μπροστά μου τις προτάσεις σας (ΣΣ: Εννοούσε του Συνδέσμου Παραγωγών Βιολογικών Προϊόντων ν. Χανίων), που καταθέσατε στο Αναπτυξιακό Συνέδριο και σκεύομαι να προτείνω στο Νομαρχιακό Συμβούλιο τη δημιουργία λαϊκών αγορών βιολογικών προϊόντων στα Χανιά και το διαχωρισμό των βιοκαλλιεργητών στις συμβατικές λαϊκές αγορές. Τι λες, θα με βοηθήσεις;Τού ζήτησα να μου αφήσει περιθώριο λίγες ημέρες και κλείσαμε τα τηλέφωνα.
Μετά απ΄μία εβδομάδα ακριβώς συναντηθήκαμε στο κατάστημα του. Του παρέδωσα τις ολοκληρωμένες προτάσεις μας, αφού του εξήγησα κάποια πράγματα που δεν καταλάβαινε, σχετικά με τις ισχύουσες νομοθεσίες.
Με είχε ξενίσει θετικά, η αγωνία και το πάθος του. Φεύγοντας ήμουν σίγουρος, για τη τύχη των προτάσεων.Οι οποίες πέρασαν, δυστυχώς όχι ομόφωνα. Και επιπλέον, άργησαν να εφαρμοστούν! Εκτός αυτού, όταν εφαρμόστηκαν, ο Στέφανος δεν ήταν Νομαρχιακός Σύμβουλος πιά. Είχαν μεσολαβήσει οι Δημοτικές εκλογές και δεν είχε εκλεγεί. Αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να επέμβει δυναμικά, όταν κάποιοι, θέλησαν να "πετάξουν" τους συναδέλφους λαϊκατζήδες βιοκαλλιεργητές, εκτός της λαϊκής του Σαββάτου, μέσα στα στενά και δίπλα στα σκουπίδια του σούπερ μάρκετ, κατά παράβαση της απόφασης του Νομαρχιακού, που καθόριζε ακριβώς που θα τοποθετηθούν.
Στο καλό Στέφανε.
Και σε ευχαριστούμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια: