Θα
μείνει στην Τοπική Ιστορία. Η παροιμιώδης δυναμική αντίδραση. Των Τοπικών Αρχόντων.
Πλην Βιρβιδάκη και Βολουδάκη. Για την επικείμενη ιδιωτικοποίηση του Αερολιμένα
Χανίων.
Θυμάστε;
Είχαν
αντιδράσει με καθυστέρηση. Ο καθένας όπως
ήθελε. Για να τονίσει την ύπαρξη του δικού του καπετανάτου.
Ως
συνήθως.
Η
κεντρική Εξουσία, μέσω του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων έκανε πως δεν άκουσε. Τις
φωνές διαμαρτυρίας. Προφανώς τρόμαξε. Τόσο, που προχώρησε στις διαδικασίες ιδιωτικοποίησης.
Ζήτησε και πήρε προσφορές. Από επενδυτές. Τι άλλο; Έντεκα στον αριθμό. Και για τις
2 ομάδες περιφερειακών αεροδρομίων. Επομένως και για το αεροδρόμιο των Χανίων. Σύμφωνα
με τη σημερινή «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» αυτές είναι:
1. Aeroports de la Cote de’ Azur,
2. Agrokor Novaport Development,
3. Engelinvest Israel Ltd,
4. Global Liman-Flughafen Munchen,
5. Zurich Aeroport-J&P Άβαξ,
6. Ελευθέριος Βενιζέλος,
7.
Fraport-Όμιλος Κοπελούζου,
8.
Corporation America-METKA,
9.
Advent,
10.
Global Liman Isletmeleti-Flughalen Muncher
11.
Vinci-ΑΚΤΩΡ.
Η τελευταία
είναι η γνωστή εταιρειούλα του Μπόμπολα.
Που πήρε τα έργα επέκτασης του αερολιμένα. Μέσω δικαστηρίων.
Και τώρα;
Είναι
πάλι καιρός.
Να
θυμηθούμε.
Να
εναντιωθούμε.
Ξανά.
Το
ίδιο δυναμικά.
Χτυπώντας
τα ποδαράκια μας.
Με
σκέρτσο και νάζι.
Στη
λεβεντογέννα Κρητική γη.
Φωνάζοντας.
Τσιρίζοντας.
«Όχι
δεν πουλάμε…..».
Τα
πουλημένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου