Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Δικαίωμα στη διαφορετικότητα!















Το σπόρο του άσπρου καλαμποκιού, το κληρονόμησα από το πατέρα μου .
Κάθε χρόνο φυτεύω, είτε για προσωπική κατανάλωση (μου αρέσουν πολύ περισσότερο από ότι τα κίτρινα και είμαι σίγουρος, ότι δεν υπάρχει μετάλλαξη, τουλάχιστον στο όριο που λέει ο νόμος) είτε για εμπόριο.





Δυστυχώς οι πολλοί καταναλωτές των βιολογικών προϊόντων, δεν τα γνωρίζουν και τα αποφεύγουν.



Οι λίγοι όμως που τα ξέρουν, τους δίνουν και καταλαβαίνουν.
Όταν κοπούν στο σωστό στάδιο ωρίμανσης, είναι πολύ νόστιμα, τρυφερά, δεν κάθονται στα δόντια και κυρίως στο στομάχι.


Σε σχέση με το κίτρινο καλαμπόκι, είναι λίγες ημέρες πιο όψιμο, απαιτεί τις ίδιες καλλιεργητικές φροντίδες, βγάζει περισσότερα κιλά και επειδή τα φύλα που περικλείουν το παύλο, είναι πολλά και σκληρά, δεν το προσβάλουν οι κάμπιες και οι κλασοπαπαδιές.

3 σχόλια:

amaris είπε...

αχ πως θα μπορουσα να εχω λιγους απο αυτους τους πολυτιμους σπορους εδω διπλα στην Καρπαθο, το e mail μου ειναι marvito63@yahoo.com thank you.

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ είπε...

Θα το ... κανονίσουμε!

openup6@gmail.com είπε...

Θα ήθελα κι εγώ να το δώ. Το ίμειλ μου είναι openup6@gmail.com Ευχαριστώ