Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Για τις κακές γλώσσες.




Υπενθυμίζω δύο χρόνια μετά.
Επειδή πολλοί  με ερωτούν.
Ή επειδή κάποιοι άλλοι νομίζουν ότι παίρνω χρήματα.
Ασκώ τα καθήκοντα του προέδρου.
Του Συνεταιρισμού Παραγωγών Καταναλωτών Οικολογικών Προϊόντων «γαία».
 Χωρίς χρήματα.
Εθελοντικά.
Ναι αλλά πουλάς τα προϊόντα σου εκεί.
Θα μου πει κάποιος.
Καλοπροαίρετος.
Μαζί με τα δικά μου.
 Πωλούνται και όλων των άλλων.
 Συναδέλφων βιοκαλλιεργητών.
 Που είναι μέλη.
 Και συνεπείς απέναντι στο συνεταιρισμό.
Η συνέπεια.
 Καθορίζεται.
 Από το καταστατικό λειτουργίας του συνεταιρισμού.
Και τηρείται κατά γράμμα.
Είτε τους αρέσει είτε όχι.
Επιπλέον.
Φροντίζω.
 Να πληρώνονται πρώτα εκείνοι.
 Και μετά εγώ.
Δεν ξέρω πόσο θα αντέξω.
Όσο αντέξω θα το κάνω.
Χωρίς να κοροϊδεύω.
Με πλήρη αίσθηση της ευθύνης.
Και του ρίσκου.
 Που έχω αναλάβει.
Και ας με καταχωρούν.
Κάποιοι.
Στη συνομοταξία.
Των ηλίθιων.
Και των μαλακισμένων.
Μαγκιά μου.
Και αν είχαν.
Τα κότσια.
Ας ερχόντουσαν αυτοί.
Οι πονηροί.
Να απολαύσουν.
Τη δόξα.
Του θώκου….

Δεν υπάρχουν σχόλια: