Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Ο φίλος μου ο Λευτεράκης.

Είμαι και εγώ ένας από τους χιλιάδες των τυχερών. Που δεχόμαστε προεκλογικά ή μη, πολιτικές παρενοχλήσεις. Ακόμα και τις πιο ακατάλληλες ώρες. Μέσω των κινητών με Ές-έμ-Ές.
Καλλίτερος μου «πελάτης» ο πρώην γαλάζιος βουλευτής του Ηρακλείου, κύριος Αυγενάκης. Παρά το γεγονός ότι ψηφίζω στα Χανιά. Πέρυσι κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου των Εθνικών εκλογών, με είχε ταράξει. Ο κ. Αυγενάκης εδώ, ο κ. Αυγενάκης εκεί, ο κ. Αυγενάκης ετούτο, ο κ. Αυγενάκης το άλλο. Αναγκάστηκα και του έστειλα ένα ευγενικό μήνυμα. Στο οποίο τον ενημέρωνα ότι δεν είμαι ψηφοφόρος Ηρακλείου και για αυτό δεν επιθυμώ να λαβαίνω μηνύματα, με τα νέα του. Ως «νέου και ελπιδοφόρου» πολιτικού.

Για πολλούς μήνες δεν μου ξαναέστειλε μήνυμα. Μέχρι χθες το μεσημέρι. Ήμουν στο χωράφι. Στη κορφή της σκάλας. Προσπαθούσα να ραβδίσω μια φούντα γεμάτη ελιές. Είχα βαρεθεί να τη κόψω, επειδή ήταν η μοναδική στο δέντρο που ήθελε κόψιμο. Φυσούσε και δυνατός αέρας. Πάνω στο ζόρι, ο χαρακτηριστικός ήχος του κινητού, που το είχα στη πίσω τσέπη του παντελονιού, με ειδοποίησε για μήνυμα. Σταμάτησα το ράβδισμα και κοίταξα. Μήνυμα από το κ. Αυγενάκη! Δεν το διάβασα. Το έσβησα επιτόπου. Και συνέχισα τη δουλειά μου.

Σε λίγο ήρθε και άλλο μήνυμα. Ύστερα και άλλο. Και άλλο! Μέχρι τις 9 το βράδυ μου είχαν στείλει δέκα οκτώ (18) μηνύματα. Όλα από το κ. Αυγενάκη!
Έτσι από περιέργεια διάβασα τα 4 τελευταία, πριν τα σβήσω.
«Ο κ. Αυγενάκης θα μιλήσει στις 20.00 στο Μέγκα».
«Ο κ. Αυγενάκης θα μιλήσει στις 20.00 στο Άλτερ».
«Ο κ. Αυγενάκης θα μιλήσει στις 21.00 στο ΚΥΔΩΝ»
«Ο κ. Αυγενάκης θα μιλήσει στις 21.00 στη Νέα Τηλεόραση».
Άνοιξα τη τηλεόραση. Τον πρόλαβα στη Νέα Τηλεόραση. Τα λίγα που άντεξα να ακούσω και να δω, με έκαναν να του στείλω αμέσως το εξής μήνυμα:
«Μαζί σας και στη Κόλαση. Των κομμωτηρίων. Αρκεί να μάθω το νούμερο της βαφής μαλλιών που χρησιμοποιείτε».
Δηλαδή;
Έλεος!

4 σχόλια:

kikop80 είπε...

Η ελπίδα του τόπου για μονιμότερες βαφές!
"Μπαγάσα Μήτσο! Βγαίνει!"
Αθάνατος Κωνσταντάρας!!!
:-D
Καλησπέρα ΠΑ.ΝΙΚΕ!

Ανώνυμος είπε...

Καλά του έκανες! Για να δούμε θα σου ξαναστήλει;

Ανώνυμος είπε...

e oxi ta komotiria kolasi!

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ είπε...

Καλησπέρα Κίκορ80 και καλή εβδομάδα.
Ανώνυμε 1: Δεν πήρα άλλο μήνυμα.
Ανώνυμε 2: Για έναν ... ολιγοτρίχη σαν και μένα, ναι είναι κόλαση! (Και η αδελφή μου που είναι κομμώτρια παραπονέθηκε: "Γιατί έγραψες βρε ότι το κομμωτήριο είναι κόλαση; Ξανά έλα να σε κουρέψω και θα δείς τι θα πάθεις!" Το πολύ - πολύ να μου βάλει κανά εξτέ-σιον. Που λέι ο λόγος....)