Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

Τυφώνας και δεν κουνιέται φύλλο!


 Στο "σφυρί" 22 περιφερειακά αεροδρόμια – Τι ισχύει για Ηράκλειο, Χανιά

  
Ομαδοποιούνται και βγαίνουν στο «σφυρί» 22 από τα 37 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
και η επίσημη πρόσκληση αναμένεται να δημοσιοποιηθεί από το ΤΑΙΠΕΔ ως το τέλος του μήνα.

Το κρίσιμο για τους επιβάτες θέμα είναι το ύψος των τελών στάθμευσης αεροσκαφών, που επηρεάζει τις τιμές των εισιτηρίων. Σήμερα, για κοινωνικούς ή στρατιωτικούς λόγους λειτουργούν αεροδρόμια που ουσιαστικά επιδοτούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό, αφού σε αντίθετη περίπτωση το εισιτήριο θα έφθανε έως και τα 600 Ευρώ.
 

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το ενδιαφέρον των επίδοξων επενδυτών επικεντρώνεται σε Ρόδο, Κέρκυρα, Χανιά, Κω, Ζάκυνθο, Σάμο, Σαντορίνη, Μυτιλήνη και Μύκονο.


Από τα 15 αεροδρόμια που κατατάσσονται στα… αζήτητα, τα δύο, της Κοζάνης και της Καστοριάς, προβλέπεται να παραχωρηθούν στην περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας. Τα υπόλοιπα θα ενταχθούν σε ένα φορέα του Δημοσίου, που αργότερα θα επιδιωχθεί να παραχωρηθεί σε ιδιώτες, τουλάχιστον ως προς το management.


Πηγές του υπουργείου Υποδομών  ανέφεραν στην Εφημερίδα των Συντακτών ότι:


►Στο πακέτο δεν περιλαμβάνεται προς το παρόν το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, όπου είναι σε εξέλιξη σημαντικά έργα που προχωρούν με μεγάλες υπερβάσεις στον προϋπολογισμό και το χρονοδιάγραμμα.


►Η περίπτωση του Ηρακλείου θα συνεξεταστεί με τους σχεδιασμούς για νέες εγκαταστάσεις στο Καστέλι, που θα είναι μικρότερο σε σχέση με τα αρχικά σχέδια. Δεν αποκλείεται να χρηματοδοτηθεί και από κρατικά κονδύλια.


►Χωριστή περίπτωση αποτελεί το «Ελ. Βενιζέλος». Γίνονται διερευνητικές συζητήσεις για να πωληθεί η συμμετοχή του Δημοσίου, που ανέρχεται στο 55%. Το αεροδρόμιο θεωρείται από τα ακριβότερα στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα τα τουριστικά γραφεία να στρέφονται σε περιφερειακούς προορισμούς.
 

 Αυτά έγραφε «Η Εφημερίδα Των Συντακτών», το προηγούμενο Σάββατο. Από τότε, αν και  πέρασαν 6 ημέρες,  δεν ακούστηκε, ούτε γράφτηκε τίποτα. Από κανένα. Γενικώς. Δεν το πήραν χαμπάρι; Ασχολούνται μόνο με τη «σωτηρία» του λιμανιού της Σούδας και δεν προλαβαίνουν; Το υποβάθμισαν; Το έθαψαν; Το έκαναν  γαργάρα;  Βολεύει; Απορία και ένια την  έχω. Γιατί μέχρι πριν από λίγο καιρό όλοι σκιζόντουσαν για την επέκταση του,  δυσανασχετούσαν με το δικαστικό μπλοκάρισμα που είχε κάνει ο Μπόμπολας για τα έργα επέκτασης του, από άλλο εργολάβο και ανησυχούσαν για το κίνδυνο να χαθούν τα χρήματα του ΕΣΠΑ….

Όπα!  


Δεν υπάρχουν σχόλια: