Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Δέκα οκτώ χρόνια …φαγούρας.




Πριν από ένα μήνα.
Τα έκλεισα.
Επισήμως.
Ως Βιοκαλλιεργητής.
Και πάντα κάθε τέτοια εποχή.
Μου γίνεται έλεγχος.
Γενικό ξετίναγμα.
Προγραμματισμένο.
Αυτό θα γίνει αύριο.
Κανονίστηκε  από τη Δευτέρα.
Έτσι.
 Κάνω αγώνα ταχύτητας.
Να βάλω σε μία τάξη.
Το πρόγραμμα καλλιέργειας.
Τι έχω φυτέψει, πότε, που και πόσο.
Τι θα φυτέψω πότε, που και πόσο.
Πάντα σύμφωνα με τις άδειες παρέκκλισης.
Χρήσης ιδιοπαραγόμενων σπόρων.
Τι εργασίες έχουν γίνει, πότε και σε ποια είδη.
Σποράς.
Μεταφύτευσης.
Γονιμότητας εδάφους.
Καταπολέμησης ζιζανίων, ασθενειών.
Τι είδους σκευάσματα έχω χρησιμοποιήσει.
Ποσότητες
Αναλογίες.
Πότε.
Που.
Να βάλω τα Πιστοποιητικά προϊόντων στη σειρά.
Να βγάλω τις ποσότητες που έχω πωλήσει.
Ανά είδος.
Που έχουν γίνει οι πωλήσεις.
Τιμολόγια εισροών.
Δελτία αποστολής….
Αμάν.

 Ανάσα.
Ζαλιστήκατε;
Τρελαθήκατε;
Εγώ να δείτε.
Εκτός αυτού.

 Έχω αρχίσει και τα βαριέμαι.
Πολύ…….






1 σχόλιο:

Afrikanos είπε...

Ε, βέβαια, το κράτος λειτουργεί...για το καλό μας.
Για να μην μας κοροϊδέψεις.
Φαντάζομαι ότι οι παραγωγοί του "κιλού" ελέγχονται μόνο για τα τιμολόγια.

Λαμόγια, διάλε τσ' απολυμάρες τους...